zondag 18 november 2012

Amerikaanse vlag nagels

Vandaag ben ik geen Nederlander, vandaag ben ik een Amerikaan! Ik ben nog nooit in Amerika geweest, maar ik vind het nu al een leuk land en kan niet wachten om er eens naar toe te gaan. Om al een beetje in de stemming te komen heb ik deze Amerikaanse vlag nagels gemaakt. Ik weet dat ik de laatste tijd veel nail-art tutorials maak, maar ik wil graag weten wat jullie ervan vinden! (Laat een reactie achter met je mening)

Als eerst breng je een basecoat of nagelverharder aan, deze beschermt je natuurlijke nagels. Hierna doe je twee laagjes witte nagellak op. Die van mij komt van de Etos, een hele fijne lak!


Maak rode strepen op je nagels. Tot de helft van je nagel maak je hele rode strepen, bij de andere helft maak je halve rode strepen. Zorg dat er een soort 'vierkantje' over blijft.


Vul dit vierkantje met een (donker)blauwe nagellak. Door de witte nagellak hoef je maar een laagje blauw aan te brengen.


Maak op de blauwe vierkantjes klein sterren, dit doe je door vijf strepen naar elkaar toe te trekken. Doe dit op alle vingers, behalve de ringvinger.Gebruik hiervoor een striper. (Een héél dun kwastje)


Pak voor de ringvinger glitters in de vorm van een ster. Ik gebruik een glitter nail-art design palletje van Essence.



Hopelijk vinden jullie het een leuk design! De laatste 3 berichten waren alleen nail-art tutorials, ik wil graag van jullie horen of jullie het leuk vinden. Laat alsjeblieft een reactie achter!


























5 opmerkingen: